Pagina's

Translate

woensdag 24 januari 2018

ATC


Onlangs vroeg iemand mij of ik een ATC had om te ruilen. Jeetje dat was een leuk idee en een paar dagen later bij het reorganiseren van mijn overvolle boekenkast kwam ik mijn ATC album tegen. Gut dacht ik was dat nog niet vol? Nee er ontbraken er toch nog wel een aantal dus deed ik een oproepje van wie wil met mij een atc-tje ruilen.

En dan krijg je een mailtje van kunnen wij ook ruilen? Oh wat leuk dacht ik. Het was een mailtje van Bianca een van onze mede leden van De-Stoffige-Dagboeken. Natuurlijk stuurde ik haar 2 ATC-tjes en ik kreeg van haar deze terug, samen met een leuke kaart.



Dank je wel Bianca ik vind ze heel erg leuk en ze zitten nu in mijn ATC album.

2 opmerkingen:

miekequilt zei

Leuk,Mia. Ik ben ook met een ruil bezig en vind het enig.

Hannie de Beer zei

Heel leuk,de post die je kreeg van Bianca. Ook ik heb mijn verzamelalbum weer voor de dag gehaald, en gezien dat er nog wel wat bij kon, gezellig toch zo!