Pagina's

Translate

vrijdag 17 november 2017

Kaarten voor Tegendraads 1

 Bij Tegendraads 1 maken we elke maand een kaart voor een van de leden,  deze kaart is voor Jettie ze wilde graag iets Japans. Oh wat leuk ga ik nog eens proberen een Boro te maken. Ginkgo bladeren heb ik met soluvlies gemaakt.




Deze kaart maakte ik voor Mariet, zij wilde graag een groeten kaart uit/van je vakantie. Nu was dat nu een leuke opdracht we stonden met de caravan op een eilandje in het riviertje Semois.


En dit is dan mijn groeten uit Poupehan


Eigenlijk is het leukste van deze kaarten maken was het maken van de basis, bij de een Japanse stofjes met katoenen draad geborduurd. En bij de groeten uit het vlechtwerk.

2 opmerkingen:

miekequilt zei

Je shiborikaart vind ik prachtig. En de groetenkaart is heerlijk vrolijk.

Hannie de Beer zei

Wat een mooie en leuke kaarten! Heel bijzonder de shibori met blad op oplosbaar vlies? En geinig de caravan! Ook handgeborduurd het vlechtwerk?