Pagina's

Translate

dinsdag 13 juni 2017

Tegendraads 1 en leuke kaarten Fantastic Fabric ruil

 Vandaag was het weer zover, Tegendraads 1. Altijd leuk en inspirerend, voor Pieternel heb ik als bijdrage in de maandelijkse kaart voor haar bloesem gemaakt. Dat was haar wens. Ik heb met transververf de ondergrond gestreken en met organza de bloesem bloemetjes erop gemaakt.




 De vorige keer hadden wij op de wijze van Melodie Johnson blokken gemaakt, ik had daar een quiltje van gemaakt maar Marijke vond dat het uitstekend als voorkant van een tas kon dienen.


Dit zijn alvast een aantal kaarten met het thema Bloesem voor Pieternel, de een is nog bloemiger dan de ander zo vrolijk en vooral zachte pastel kaarten.

Deze lag vanmiddag op de mat, bij Fantastic Fabric was er een kaartenruil met het Thema De Stijl. Ik had al een kaart voor Trees gemaakt maar deze kreeg ik van Els. Heel leuk ze schreef op de A.kant dat het haar Stijl was. Origineel.

Geen opmerkingen: