Pagina's

Translate

zaterdag 25 februari 2017

Punchen en kaarten

Al een paar weken lag deze onder de punchmachine, telkens een kleurtje en even gas geven, het is zo leuk dat je het onder je handen ziet groeien en door die kleuren telkens weer gaat zoeken wat weer bij de vorige kleur past of juist niet, gelukkig zit er genoeg in mijn wol en lontwol in mijn bak. 

 Maar vandaag heb ik het mes erin gezet, ik had bedacht dat het map moest worden voor de kaarten die ik van mijn mede Tegendraad leden krijg en al een paar had gekregen. Dit is dan de voorkant geworden. Ringen er aan gemaakt en tijdelijk een lintje er door heen.
De stijl van kaarten zijn geïnspireerd op de werken van Heide Stoll Weber - Uta Lenk en Kathleen Loomis.


De kaarten die ik al had gekregen met de maat 20 x 20 heb ik er dus alvast maar in geringd.


Leuke achterkant en kaart

Nog zo'n mooi tweetal helemaal geweldig

Tja als je een voorkant hebt dan maak je ook een A-kant.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Geweldig Mia! Wat een feestje om in zo'n map te kijken naar de fraaie kaarten!
Een idee om na te volgen...