Pagina's

Translate

woensdag 22 februari 2017

Het regent dat het giet............

Dus blijf ik binnen en ga ik wat gas geven op mijn machien, een mens moet toch wat. Ik kreeg wat oude quiltbladen en in een daarvan stond een artikel over Tina Mars, zij maakt prachtige quilts maar ook klein werk en dat vond ik eigenlijk wel leuk. Ik heb vandaag geen zin in grote dingen. Ik heb mijn parfait geverfde lappen in repen gesneden en in wild verband! aan elkaar genaaid, met verloop glans garen door gestikt met een drie dubbele steek, volgens T.M. een beter effect is dan zichtbaar. Nou had ik nog wel een lijstje dus dat is nu gevuld en staat op mijn plankje te staan.


2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Dit is zeker een goed idee Mia, grappig om het in te lijsten, komt het goed tot zijn recht!

miekequilt zei

Wat een leuk werkje! Leuke techniek hoor.