Pagina's

Translate

maandag 18 februari 2013

Lijnen

In de Op weg naar Art groep van Marjon Hoftijzer kregen we de opdracht maak een tekening en neem daar een detail uit en maak daar een stempel van. Heb ik echt geprobeerd, ik tekende de Griekse Kom na en nam een gedeelte van de kom en het oor. En het werd niks, helemaal nada niks. Ik kon er ook helemaal geen ontwerp van maken. Terwijl juist die Griekse kom mij heel dierbaar is. En toen ben ik maar in mijn stempelbak gedoken, ik heb er wel een paar een stuk of dertig allemaal zelf gemaakt en zelf bedacht. Een van die stempels heb ik gemaakt bij Quilten Speciaal tijdens een les van Els van Baarle.
 
 
 
Met deze stempel heb ik lijnen gemaakt op zwarte - witte en groene stof
 
 
Met katoenen draden heb ik een koord gemaakt met zigzag steken, uiteindelijk heb ik beide delen op een ding van Ikea gemaakt, eerst alle nieten eruit gehaald en toen met een cordonsteek op het canvas gestikt, dat ging vrij gemakkelijk en het geheel weer in elkaar geniet.

8 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Hoe dan ook, het is een aardig ontwerp geworden! Mooi met die groene lijnen erbij, maakt het een sterker ontwerp!

miekequilt zei

Mooi geworden.

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

een heel frisse kleur groen op dat zwart/wit. De golvende lijnen dansen als kabbelend water wat me wel aanspreekt.

Nienke zei

Mooi geworden! In het kader, als het niet wil zoals het moet, dan moet het maar zoals het wil. Ook wel eens mijn motto!

janneke zei

Leuk om vrijdag te kunnen zien.

Ellen zei

Mooi Geworden Mia. Groen/zwart is toch een mooie combinatie.
Ik heb mijn stempel printjes ook af ,volgende week laat ik het zien .
Gr Ellen

christina zei

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan. Prima opgelost met een mooi resultaat

Leny Huneman zei

Verrassend dat groen en zwart. En een goede tip, dank.